Kopen bij Everbuying.com betrouwbaar?

everbuying review ervaringEverbuying.com is een grote Chinese Webshop. De webshop is al online sinds 2006 en heeft sindsdien miljoenen klanten over de hele wereld geholpen. Soms heb je de bestelde producten binnen 2 á 3 weken in huis. Heb je pech dan duurt het eerder 2 á 3 maanden. Dat ligt aan het seizoen en aan Chinese feestdagen.

Ik denk wel dat het veilig is om te zeggen dat everbuying.com niet de snelste Chinese Webshop is qua verzenden. Dan zou ik eerder Buyincoins of Lightake aanraden.  Sommige mensen vanwege de trage verzending aan everbuying.com als neverbuying.com, maar je koopt toch niet in China als je iets NU (of morgen) nodig hebt? Die producten moeten de hele wereld over! Vergeet dat niet. De levering kan even duren, maar ik weet uit ervaring dat everbuying.com écht levert.

Everbuying.com heeft een groot assortiment. Een paar bestsellers zijn onder andere de populaire balansbandjes , speciale samurai horloges of dit Angry Birds spel (aanrader!).

Een ander populair artikel is deze Chinese Android Telefoon. Alles is GRATIS VERZENDING natuurlijk.

Extragratis Bonus: Deze pepperspray en deze stungun. (Update: helaas momenteel  uitverkocht) Ja, ze verkopen echt alles in China.

samurai horloge watch china goedkoop samurai horloge

 

118 Reacties op “Kopen bij Everbuying.com betrouwbaar?”

  1. http://everbuying.actieforum.com/ Says:

    hier een forum over everbuying.com:
    http://everbuying.actieforum.com/

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  2. Ron Says:

    Heb hier een tablet bestelt, op 7-10-2011, is vrij snel verzonden, en op 1-11-2011 binnen gekomen, wel heb ik aan de deur bij Post.nl € 30,- betaalt (€ 12,50 inklaringskosten en € 17,50 BTW) een week eerder had ik een biricht van aankomst (via brief) ontvangen van Post.nl. Verder was het pakket goed verpakt, vondt ik wel belangrijk.
    Dus tot nu toe een prima ervaring !!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  3. philip Says:

    ik heb vandaag een namaak iphone besteld bij everbuying en ik heb de extra snelle verzending aangevinkt dit kostte me wel tien euro meer maar ik hoop dat die dan ook echt sneller aankomt.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 3 votes)

    Beantwoord

  4. piet Says:

    Nooit meer iets dr bestellen…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)

    Beantwoord

  5. piet Says:

    Ik vraag me af of die site betrouwbaar is want gelijk een dag na mijn bestelling moest ik ter beveiling mijn creditcard poto met de laatste 4 cijfer te zien en een kopie van mijn id en mijn adres gegevens opsturen. weet iemand of dat veilig is?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)

    Beantwoord

    • Amby Says:

      Ik heb nooit problemen gehad met Everbuying. Ze zijn tergend traag, maar m’n bestellingen komen wel altijd aan. Ik betaal ook altijd met Paypal, dus dat verhaal met die creditcard heb ik ook nooit eerder gehoord. Een kopie van je ID naar een bedrijf sturen is nooit een goed idee (ook niet naar Nederlandse bedrijven), tenzij je alle informatie die heel gevoelig is onleesbaar maakt.

      Kan me voorstellen dat je na deze behandeling niet meer bij Everbuying wilt shoppen. De site is echter wel betrouwbaar, maar klantvriendelijk is iets anders.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Benny Says:

        Hoi,
        ik wil ook bestellen op everbuying maar moet het volgende invullen: “Please enter consignee the States”.
        Wat moet ik daar invullen?
        Alvast bedankt!!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

        • Amby Says:

          Consignee betekent ‘ontvanger van order’ . Kan het zijn dat je een staat moet invullen, zoals voor de VS? Als ik een staat in moet vullen dan zet ik meestal ‘—-‘, het is immers niet van toepassing voor Nederland, en tot dusver geen problemen mee gehad.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 0 (from 0 votes)

          Beantwoord

          • Stefano Says:

            Zelf vul ik door ook altijd ‘–‘ in. Nooit geen problemen mee gekregen. Alles is altijd netjes aangekomen.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 0 (from 0 votes)
    • André Says:

      Gebeurt wel eens ja. Heb ik ook gehad (Engeland), dan weten ze dat het echt klopt.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

    • Marlies Says:

      Hallo Piet ,

      Mag ik vragen hoe het is afgelopen ik heb nl hetzelfde probleem ze vragen of ik een copie op wil ik sturen van id of creditkaart ik stuur niks op.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

    • Annahs Says:

      Hallo Piet,

      Hoe is het afgelopen met een kopie van ID/Creditcard? Ik krijg nu dezelfde vraag van everbuying.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

    • Mipsie Says:

      Dat is heel normaal. Als je via paypal met creditcard betaald hoeft dit tevens niet

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

    • Jacky Says:

      Kopen bij EB is wel betrouwbaar maar heb zelf geen ervaring met creditcard ,al veilig wil kopen maak dan een PayPal account. PayPal is altijd veilig en koop garant .

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

    • john Says:

      ik bestelde er ook een dure smartphone 280 Euro ! met 5 days delivery via DHL, Het product was voldoende op voorraad volgens hun eigen site.
      Ik mailen waar dat ding bleef week in week uit,
      Na 1 maand krijg ik een berichtje dat ze een copy van mijn ID en een copy van mijn creditcard willen om de betaling te checken.
      Ik mastercard gebeld, NOOIT DOEN !! was hun advies, ze willen dan zo goed als zeker aankopen op jouw creditcard gaan doen, creditcard fraude !!
      Omdat ik met paypall betaald heb is nu de provedure opgestart om mijn 280 Euro terug te krijgen. Het is echt ongelooflijk wat een oplichtersbende daar.
      Ver vandaan blijven !!!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Mike Says:

        Klopt een grote boevenbende, ik probeer mijn geld terug te krijgen van een item wat ik geweigerd had. Ze hadden belofte gedaan geld terug te betalen maar ze zeggen dat ik het ontvangen heb, vreselijk

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

    • wap Says:

      Nooit doen !! Vraag maar aan je bank. Die viezerikken verkopen je info door aan anderen en dan kan je zelf wel invullen wat er gebeurd.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  6. mu Says:

    Ik heb nooit problemen gehad met Everbuying en ik betaal altijd met creditcard. Nooit extra info erbij gevraagd. Ik bestel, betaal meteen, en zij leveren een week of 6 later.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  7. Stefano Says:

    Ik heb zelf ook geen problemen met Everbuying. Betaal ook met me creditcard, niets geen extra info.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Jason Says:

      Het is niet de snelste webshop, maar ze leveren altijd wel netjes. Zo als de meeste Chinese webshops overigens. Al moet je soms meer dan een maand wachten, haha.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  8. Stefano Says:

    Zoals bekend staat het Chineese nieuwjaar voor de deur. Alles ligt dan natuurlijk plat.
    Om de pijn wat te verzachten, krijg je bij iedere bestelling 8% korting als je de volgende code gebruikt: Februarysale
    Deze code is geldig tot 28 februari. 🙂

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)

    Beantwoord

  9. Johan Says:

    Heb op 22 feb een smartphone betaald. Vandaag 7 maart: bij “order” staat nog steeds: “processing”, is dus nog niet verzonden. Heb geen probleem met lang moeten wachten maar het ergste vind ik dat ze op geen enkele manier te bereiken zijn, niet met “submit a ticket”, niet met “lifechat” niet per telefoon, niet met e-mail…..NOOIT een antwoord! dat haat ik! moest ik bvb ten minste een antwoord krijgen zoals “het zal nog 2 maanden duren” zou ik al tevreden zijn.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Stefano Says:

      Dat is inderdaad minder. Zo zijn mijn ervaringen totaal niet met Everbuying. Reageren altijd vrij snel op me e-mails.

      Ik zou zeggen; blijf het proberen. Ik weet dat je dat al een aantal keer hebt gedaan, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze bij Everbuying denken ‘Laat deze persoon maar lekker zitten met z’n vragen’.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

    • Amby Says:

      Heb zelf geen ervaringen met de service van Everbuying, maar als je met Paypal hebt betaald, kan je altijd nog met een claim gaan dreigen, dat vinden webshops doorgaans niet zo fijn.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Stefano Says:

        Dat is inderdaad ook nog een optie, en het valt binnen de 45 dagen.
        Je zou het nog een keer kunnen mailen (al begrijp ik dat je hier misschien geen zin meer in hebt), helpt dit niet dan een claim indienen.
        Waarschijnlijk gaan die spleetoogjes dan iets meer open en reageren ze ineens wel.
        Komen ze aanzetten met een voorkeursbehandeling van heb ik jou daar…. 😛

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  10. Kootje Says:

    Bij everbuying een telefoon besteld. Via DHL vlot geleverd maar niet het exemplaar welke ik heb besteld. Vervolgens via email contact opgezocht. Wat blijkt – ook al is het hun fout – je moet de telefoon op jouw kosten via tante post retour sturen. Zodra daar aangekomen wordt er een nieuwe retour gestuurd, wederom per post. Dit is geen service en de gekozen manier van verzenden duurt erg lang. Voor mij is het NEVER buying geworden. Service is een werkwoord en dat snappen ze daar niet.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Stefano Says:

      Opzich kan ik begrijpen dat je voor het terugsturen zelf de kosten moet betalen.
      Echter, is dit een geval waarin HUN een fout hebben gemaakt.

      Het is al een tijd terug, en het ging niet om een telefoon, maar ik had voor een kennis hier ook wat besteld. Paar weken later ontvangen, maar het bleek ook een verkeerd product te zijn.
      Na contact met everbuying, moest ik ook de kosten betalen om het terug te sturen, maar deze kreeg ik later gewoon terug van ze.

      Ik zou zeggen, probeer nog een keer te mailen en zet een klein beetje druk. Ik gaf toen aan dat ik het vanuit Nederland moest verzenden, en de kosten vrij hoog waren. Hierop kreeg ik dus een reactie dat ze de kosten zouden vergoeden.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  11. Kristian Says:

    ik ben ook niet zo’n fan van everbuying, ik vind het inderdaad één van de minst betrouwbare webshops, maar je krijgt de verzendkosten vast wel vergoed, inderdaad gewoon een beetje druk geven!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  12. Frans Says:

    Ik kocht recent een Feiteng GT-H7189 op Everbuying.com en ze volgen alles zeer goed op hoor. Maar inderdaad, de waarde van een webshop leer je pas kennen als je met de aftersales te maken krijgt natuurlijk. Dat geldt ook voor de Belgische of Nederlandse.

    De douane pikte er mijn pakket echter uit – meer en meer naar het schijnt – en dat kostte me een extra € 42,60. Op het pakket stond : “Cell Phones (no brand), value $50″…

    Een serieuze domper op de feestvreugde en de drang is een beetje weg om nog iets te gaan bestellen, zeker toestellen boven de 150 €!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Amby Says:

      Het is toch ook achterlijk dat ze je de verkeerde telefoon sturen. -_-‘ Je zou denken dat ze een beetje opletten als ze een order verwerken van zo’n grote waarde.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Stefano Says:

        Tja, komt door die spleetoogjes van ze. 😛
        Nee, zonder gein, het is inderdaad niet normaal dat dit kan gebeuren. Als het met een kabel van 2 dollar gebeurt, vind ik het niet zo erg, dan sturen ze hem nogmaals, en mag je de verkeerde kabel houden. Maar in dit soort gevallen…..

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: -1 (from 1 vote)

        Beantwoord

      • Amby Says:

        Ja precies, ik heb nog nooit zóiets meegemaakt. Alleen een keer de verkeerde kleur nagellak gehad, en ze zijn een keer vergeten een muis mee te sturen. Maar dan gaat het om 3-4 dollar. Een verkeerde telefoon opsturen vind ik wel héél erg slordig.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  13. Emre Says:

    ik heb een vraagje :
    wat vinden jullie van FYYgame.com ???

    graag hoor ik van jullie

    GR.emre

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  14. Marlies Says:

    Hallo Piet,

    Bij mij is dat ook het geval gelijk een dag na mijn bestelling moest ik ter beveiliging mijn creditcard met de laatste 4 cijfer te zien en een kopie van mijn id en mijn adres gegevens opsturen
    Hoe is dat bij jou afgelopen ???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  15. Amby Says:

    Ten eerste, bij mij gaat er nooit wat stuk bij vervoer. Zelf een doos met 180 oogschaduws is in perfecte staat aangekomen. Dus dan ze verpakken het niet goed, of ze verschepen misschien gewoon spullen die al kapot zijn. Een goede webshop die stuurt dingen die niet bij voorbaat kapot zijn en zorgt ervoor dat dingen zo goed verpakt zijn dat ze ook niet kapot gaan onderweg.

    Ten tweede, Paypal heeft FYYgame schijnbaar uit hun systeem geknikkerd. Dat is zonder twijfel omdat ze enorm opzichtig namaak aan het verkopen zijn. Maar dat betekent dus ook dat jij en je creditcard aan Gods gratie zijn overgeleverd als je daar je bestelling plaatst.

    Dus ja, ik zou er persoonlijk ook écht niet bestellen.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  16. Amby Says:

    Ja, heel handig dat ze zo openbaar namaak verkopen, dan ben je er tenminste volledig van bewust als je een misdrijf begaat. Er zijn ook genoeg sites die pretenderen ‘the real thing’ te verkopen, en websites die je stiekem namaak verkopen zonder dat je überhaupt de intentie had om een merk-product te kopen.

    En met Visa heb je idd kopersbescherming, weet niet hoe dat bij andere diensten zit. Het voordeel van Paypal is wel dat je er goed mee kan dreigen. Veel webwinkels zijn erg afhankelijk van Paypal, dus als je dreigt een claim te openen dan worden ze nog wel eens behulpzamer. Als ze nl. te veel claims krijgen dan wordt hun Paypal rekening afgesloten, en dan lopen ze omzet mis.

    Wellicht is het voor een webshop de namaak verkoopt best betrouwbaar, maar het is je ongetwijfeld inmiddels duidelijk waarom we deze shop niet aan kunnen prijzen.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Nooitmeereverbuy Says:

      De Chineese webshops verlengen de leverdatum zodat je geen geschil (45 dagen) kunt openen bij paypal. Paypal is niet veilig shoppen omdat het bij hun ook om de poen gaat

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: -1 (from 3 votes)

      Beantwoord

      • Amby Says:

        Maar ook al verlengen ze de levertijd, dan kan je nog wel een geschil openen? Door met Paypal te betalen gaan beide partijen ermee akkoord dat het product binnen 45 dagen geleverd is, en anders de verkoper voor de kosten opdraait.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: +1 (from 1 vote)

        Beantwoord

      • Ed Says:

        De levering wordt inderdaad maar uitgesteld zodat je buiten de 45 dagen van PayPal komt. Er komt zeker een Chinese postbode op de fiets om af te leveren.
        Mis nu inmiddels al 5 bestellingen waarvan de eerste (13 september 2013) door Everbuying is geannuleerd en, jawel, het geld is door PayPal teruggeboekt. Heb nu ook voor de overige 4 bestellingen maar een claim lopen.
        NOOIT meer everbuying.com

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  17. Jaap Says:

    Mijn ervaringen zijn niet te best.
    Ik heb er nu 3 x wat besteld.
    1 x een tablet, die bij aankomst defect bleek. Kreeg mijn geld vrij snel terug, maar moest wel de verzending van het apparaat zelf betalen.
    Daarna een kabeltje dat prima verliep.
    De 3e bestelling (2 tablets + accesoires) ging weer vreselijk fout; compleet wat anders gekregen dan besteld, waarde 55 dollar maar moest wel 55 euro tax betalen. Na een week over en weer mailen zijn ze nu zover dat ze de spullen opnieuw willen verzenden maar ik krijg de betaalde belasting voor iets wat ik niet heb besteld niet terug.
    Advies: Laat webshops in China liggen, met alle kosten en rompslomp erbij ben je bij een Nederlandse (web)shop echt beter af; bijvoorbeeld retailheaven.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Kootje Says:

      Everbuying = NEVER buying
      Service is een werkwoord en daar snappen ze in bij everbuying geen barst van.

      Ik heb maar één advies.
      Bestel nooit wat bij everbuying, laat die club links liggen!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Frans Says:

        Wat heb je specifiek voorgehad met hen?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

        • Kootje Says:

          Beste Frans,
          Telefoon gekocht en via paypal betaald. Vervolgens wordt er een ander type (veel goedkoper) geleverd met een barst in het scherm en enkel in het chinees. Gereclameerd dat men het verkeerde toestel heeft gestuurd. Vervolgens moet je op eigen kosten het verkeerd geleverd -flat rate- retour sturen. Ik heb erop gewezen dat dit geen service is, immers de fout is bij everbuying gemaakt. Onwrikbaar. Gevolg zo’n € 26 verzendkosten, telefoon ca 3wk onderweg en nogmaals kosten douane van €20. Ik meerdere malen geprobeerd iets van een vergoeding oid los te peuteren maar dat is niet gelukt. Ik wil met deze tent niets meer te maken hebben.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 0 (from 0 votes)

          Beantwoord

          • Frans Says:

            Oei, dat is een pijnlijk verhaal! Ik sta nog met een bestelling bij hen, maar de betaling ervan staat nog open. Kijken of ik wat druk kan oefenen misschien. 😉

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 0 (from 0 votes)
  18. Annahs Says:

    Hallo,

    Bij mij is het ook het geval dat ik een dag na mijn bestelling ter beveiliging mijn creditcard met de laatste 4 cijfer te zien en een kopie van mijn id en mijn adres gegevens opsturen

    Weet iemand of dit normaal is?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  19. Nooitmeereverbuy Says:

    Telefoon gekocht bij EB een goophone I5 waarde €93,98. Eerst berichten ze: niet meer in voorraad, daarna word het toch opgestuurd (duur ±6 weken + €28).
    Na in gebruik name van de telefoon kreeg ik de volgende dag een zwart scherm. RMA opgemaakt, ze zijn erg vriendelijk daarmee is alles gezegt. Ik kan kiezen andere telefoon/$100. De goophone I5 ($121,59) is sold out en een verglijkbare is er niet. Als ik voor het geld kies moet ik €26 betalen,dus ik ben nu gewoon ±€80 kwijt.

    Paypal zegt:
    U kunt tot maximaal 45 dagen na de transactiedatum een geschil openen in het Actiecentrum. Waarschijnlijk is dat de rede, dat een bestelling zolang duurt. Mocht er een defect optreden, dan is de schade voor de koper.
    Jammer dat PAYPAL zijn ogen sluit voor dit soort boeven (veilig betalen met paypal amehoela)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Amby Says:

      Paypal lijkt misschien veelbelovender dan het is, maar als je hun voorwaarden had gelezen dan had je dit kunnen weten.

      Neemt natuurlijk niet weg dat EB je hier wel even een naaistreek levert…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

    • Frans Says:

      Altijd een case beginnen bij PayPal voordat de 45 dagen afgelopen zijn na betaling. Ook indien het pakket al onderweg is. Ik heb dat alvast gedaan toen de gsm hier nog bij de douane lag zelfs!
      Mijn huisnummer was fout ingegeven (99 i.p.v 9), maar het pakket kwam uiteindelijk toch toe.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  20. Laurens Says:

    Ik heb pasgeleden iets bij Everbuying besteld, en na een tijdje is dat ook prima aangekomen. Helaas wel 22 euro extra moeten betalen voor importkosten, maar oke. Nu kwam ik vandaag thuis en zag ik dat er weer een pakketje voor me was, met nagenoeg dezelfde verpakking, maar er stond naar mijn weten geen (duidelijke) afzender op, dus ik neem aan dat het ook van Everbuying is. Toen ik het pakketje open maakte, zag ik dat er een tablet in zat, die ik niet had besteld.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips wat nu te doen?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Japiooo Says:

      Lekker makkelijk. Iemand anders heeft dus voor die tablet betaald en niets gehad. Melden bij EB, aangeven wat je hebt ontvangen en alleen op hun kosten terugsturen.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Laurens Says:

        Ik heb ze gemaild, maar ze zeggen dat ze maar één pakket naar mijn adres hebben gestuurd…

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

      • Amby Says:

        Tja, het zelf houden is misschien niet de eerlijkste optie. Maar ik zou het ook doen. Misschien is die tablet wel van iemand anders, maar als de koper een beetje verstandig was dan heeft ie met Visa of Paypal betaald.

        Bovendien vertrouw ik er EB niet op dat ze a) ervoor zorgen dat die tablet alsnog aankomt bij de rechtmatige eigenaar en b) jou een (daadwerkelijke) vergoeding gaan geven voor het terug sturen. Bij een andere webshop zou dat anders liggen.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  21. Erwin Says:

    Ik had een GSM besteld (195$) maar ik had de verkeerde manier van verzenden aangeduid, dus had ik gevraagd deze bestelling terug te betalen zodat ik opnieuw kon bestellen met de juiste verzend methode. Ze hebben er 48uur over gedaan om mij een mail terug te sturen en hebben mij na 4 dagen terugbetaald.
    Dus dit vind ik wel een goede service. Nu nog hopen dat mijn gsm zal aankomen met DHL

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  22. jaap Says:

    Mijn ervaring is zeer slecht.

    4 sept een telefoon besteld, 6 november nog niets binnen.
    Gemaild en gedaan nu krijg ik mijn geld terug.
    wel 20 euro minder omdat zij ook kosten gemaakt hebben .

    nooit en dan ook nooit meer.liever dx of priceangels

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Stefano Says:

      Dat is natuurlijk erg vervelend. Hou er nog wel rekening mee dat het altijd nog binnen kan komen. Dat is mij ook eens overkomen bij Everbuying
      Wel goed dat je je geld terughebt. Al vind ik het wel raar dat je niet het volledige bedrag hebt teruggekregen.

      Een tijd terug heb ik hier ook wat besteld, ruim 2 maanden verder en helaas ook niets binnen.
      Een mail gestuurd en het volledige bedrag gewoon terug. 4 maanden verder ploft het pakje alsnog in de bus.

      Naast dx en priceangels, kan ik er nog een paar aanraden.
      Banggood.com zeer goede website, zeker voor telefoons en tablets.
      Fasttech.com
      Buyincoins.com

      Met alle drie deze webshops heb ik prima ervaringen.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  23. Erwin Says:

    Mijn gsm is aangekomen zonder defecten of dergelijke. (FEITENG H9500+)
    Ik heb gekozen voor leveren met DHL + verzekering. (DHL leveren : +12$ , verzekering : +5$)
    Op 6 dagen was mijn gsm er. Ik ben zeer tevreden over everbuying.
    Als je van plan bent te bestellen zou ik gaan voor iets dat veel word gekocht en zeker in stock is. En betalen met paypal natuurlijk.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Frans Says:

      Proficiat! Benieuwd hoe het apparaat je zal bevallen.

      Ik heb een Feiteng H7189 en ik heb problemen met de witte lader die soms niet correct oplaadt (maar gebruikend bij mijn Samsung Note dan wonderlijk wel) en vanaf het begin bleek het intern geheugen vol te zijn om nog apps bij te installeren. Hierbij heb ik een andere ROM geïnstalleerd om dit op te lossen.

      Minder kwalitatieve lenzen en een 3G – module die niet zo sterk lijkt, maar anders een zeer leuk toestel.

      En heb je douanekosten moeten betalen?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Erwin Says:

        Ik heb wonder bij wonder Geen douanekosten moeten betalen. Ze zijden tegen mij dat ze op het pakje low value gingen schrijven. Stond gewoon de prijs op. Welk ROM heb je er op geinstalleerd ? Ben ook op zoek naar een andere maar ik kan er geen vinden voor mijn feiteng

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  24. Frans Says:

    Ik heb het eens gauw bekeken en er staan rom’s voor jouw toestel op http://www.needrom.com/phone-roms/feiteng/h9500-h9500/.

    Maar als je het commentaar erop leest, dan heb ik voorbehoud.Eens alle replies doorlezen toch wel. Je kan je met een emailadres abonneren op een alert wanneer er een nieuwe rom voor jouw toestel uitkomt.

    Succes.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  25. Jaap Says:

    Vandaag komt een order binnen die ik 18/9/2013 besteld heb; had al een paypal claim geopend, ondanks het verzoek van EB te wachten tot 25/11.. Dat is 5 dagen na de claim periode.
    Blijk ik WEER een ander product te hebben ontvsngen dan ik besteld heb.
    Dat was dus de laatste keer. Wederom een slechte ervaring.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Ed Says:

      Ik heb de naar Everbuying.com verandert in Neversending.com Mis n.l. al 4 zendingen vanaf 12 september. De antwoorden proberen je steeds aan het lijntje te houden totdat de tijd dat je een claim in kunt dienen verstreken is. Voor de 45 dagen van PayPal zijn verstreken dien ik een claim in. Van 3 zendingen heb ik m’n geld al terug van PayPal en de laatste is in behandeling. Het enige commentaar van Everbuying is het insturen van hun “TrackenTrace” nummer waar je niets me kunt.
      Voor mij dus NOOIT MEER.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Ruud Says:

        Ik weet niet of ik ooit nog bij Everbuying zal bestellen. Ze zijn tergend langzaam met leveren, vaak pas na 45 dagen. Meestal moet je al een claim bij Paypal indienen om zeker te zijn dat je, eventueel bij niet leveren, je geld terug kan krijgen. Bij 1 bestelling was ik te laat met mijn claim maar kreeg ik mijn geld van Everbuying terug met het verzoek dat als de bestelling toch nog geleverd zou worden ik het bedrag weer wilde retouneren. Dus al heb ik slechte ervaringen met Everbuying kan ik niet zeggen dat ik ze niet kan vertrouwen. Met Banggood en Aliexpres heb ik beter ervaringen en deze leveren ook sneller.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  26. dknytjuh Says:

    Ik heb zojuist een mini led projector besteld. Ondanks de vele mindere reacties over EB heb ik besloten om toch hier te bestellen, omdat er meer keus is aan mini projectoren. Dit in tegenstelling tot de andere sites die ik hier vind.
    Er stond overigens bij dat het binnen 24uur geshiped zou worden (heb flat rate ipv espidited aangevinkt). Ben reuze benieuwd! Hoop dat ik het iig deze maand in ontvangst mag nemen.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Amby Says:

      Laat ons even weten of het (tijdig) arriveert. 🙂

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • dknytjuh Says:

        Goed, ik heb vanmiddag mijn mini led projector in ontvangst mogen nemen. Het heeft 13 werkdagen geduurd (geteld vanaf de 18e en kerstdagen plus nieuwjaarsdag niet meegeteld)..dus vind ik het reuze meevallen voor een flat rate. Wacht nu ook op een hdmi kabelset (ook flat rate), die ik alleen niet kan traceren itt de mini les projector.
        Heb overigens afgelopen maandag 11 producten besteld en dit keer voor expedited gekozen (nog in process).
        Wederom ben ik benieuwd en wacht ik het af.
        Tot nu toe ben ik wel tevreden over EB..

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  27. Frans Says:

    Bij bestelling van 3 LED-lampen ontbrak bij één de EU-adapterplug, nodig voor het opladen van de batterij. Ter compensatie kreeg ik een pakket met een 7-tal stekkers en zelfs een USB-plug… Het duurde weliswaar meer dan 3 maanden alvorens ik het nodige had. De U2 LED 3-Mode LED 1000 Lumens is trouwens van goede kwaliteit. (gezamenlijke aankoop 2 collega’s)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  28. Armand Says:

    Had ook een tablet besteld, duurde lang voor ik wat hoorde,contact opgenomen met everybuying, bleek deze door de douane hier in nederland terug te zijn gestuurd.Grrrrrrrr echt weer Nederland. Toch besloten om het nog een keer te proberen, koste wel nog een keer extra verzendkosten.
    En zie daar naar goed 5 weken was de tablet er,wel nog even belasting er over betalen aan de TNT postbezorger.Maar ondanks deze kosten nog de helft goedkoper uit als dat ik hem hier had gekocht.
    Zal dus vaker hier wat gaan kopen.Everybuying geeft goede service via mail, je kan gewoon nederlands schrijven alleen het antwoord terug is in het Engels.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  29. anita Says:

    Ik heb 2 telefoons besteld. Met paypal getaald. Expedited shiping voor snellere levering. Levering 3 tot 5 dagen. Weet iemand of het dan ook binnen is?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Jaap Says:

      Nee, dat weet niemand. Ze kunnen keurig geleverd worden maar vaak is er wel iets mis met je order. Apparaat werkt niet of niet goed, niet de juiste prducten. 4 van de 6 orders bij EB is zo bij mij de mist in gegaan met een hoop extra kosten. Ervarine met ebay, dx.com en focalprice zijn echt veel beter.
      Hoop wel dat het goed voor je komt.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  30. Lynet Says:

    Sinds twee dagen heb ik een telefoon van everbuying.com in bezit maar ik heb problemen met de accu die achterlijk snel leeg gaat en wanneer ik mijn afbeeldingen wil openen krijg ik de melding: ”kan miniatuur niet genereren”.

    Mensen die deze klachten ook hebben gehad? En hoe hebben jullie het verholpen?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Frans Says:

      Beste Lynet,

      met de mooie naam,

      Heb je geen twee batterijen gekregen?
      Beide best voor de eerst drie keer volledig ontladen en opnieuw tot 100 % opladen. Succes.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  31. merlene Says:

    Heb een vraagje, wie weet op welke site je het beste een neppe iphone5 kan kopen? (goophone i5) Ik ben opzoek naar een betrouwbare site dat ik zeker weet dat ik geen rommel koop. Hoor graag van de echte kenners!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Amby Says:

      Koop dan ook geen rommel-merk. Koop gewoon een legitieme Chinese smartphone, bijv. van doogee, jiayu of xiaomi. Meer waar voor je geld en gegarandeerd geen gezeik met de douane. Deze website is overigens niet bedoeld om import van namaak aan te moedigen overigens, dus als je toch een gooohone wilt, stel je vraag dan elders.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  32. Augustus Says:

    I visit everyday a few web sites and blogs to read articles or reviews, however this
    webpage provides quality based content.

    my page: start marketing (Augustus)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  33. Roel Says:

    Hoi, op 3 juni heb ik bij Everbuying een Powerbank gekocht. Nog steeds niet ontvangen. EB geeft via een vage track/trace site aan dat het pakket geleverd is (staat niet bij waar of aan wie) en dat ik op het postkantoor moet navragen. Daarna bleef het stil.

    Ik wacht het rustig af, het gaat maar om een klein bedrag.

    Is er iemand met gelijksoortige ervaring?

    dank!
    Roel

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Stefano Says:

      Vreemd inderdaad. Op producten met batterijen en accu’s is de controle strenger geworden.
      Weet je hoe het is verzonden? (China post, HK post etc..).

      Het komt ook regelmatig voor dat producten met batterijen en accu’s niet door de controle komen en worden teruggestuurd. Ik spreek uit ervaring. Ik heb ook powerbanks besteld, niet bij Everbuying trouwens, en zo nu en dan kwam het voor dat het niet door de controle kwam en retour afzender ging (chinabuye in mijn geval).

      Vraag dit zeker even na.

      Mocht je met Paypal hebben betaalt, dan is een claim openen helaas niet meer mogelijk. Dit moet binnen 45 dagen NA verzending.

      Ook zou het kunnen dat het pakket is kwijtgeraakt. Dan zouden ze of een nieuw exemplaar moeten opsturen, of je kunt je geld terug krijgen.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  34. Roel Says:

    Dank voor je reactie!

    Geen idee hoe het verstuurd is, er staat bij NLPOST, Track&Trace van NLPost kent het nummer echter niet.

    Dit is wat ik van EB kreeg: http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RS124222693NL

    Dank!
    Roel

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  35. Stefano Says:

    PostNL inderdaad. In dat geval kun je hem hier ook traceren: http://www.postnl.post/tracktrace
    Ook hier wordt aangegeven dat het pakket is afgeleverd. en dat er getekend moet worden.

    Ik zou eens proberen om PostNL te bellen en het tracking nummer aan hun doorgeven. Vertel dan ook dat je niets hebt ontvangen en of hun misschien meer weten.

    Het kan natuurlijk op het postkantoor liggen, maar dan zou je een briefje moeten hebben.
    Waarschijnlijk zullen ze ook aangeven dat je contact moet opnemen met de verkoper.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Roel Says:

      PostNL heeft het pakket om onbekende reden niet bezorgd en vervolgens teruggestuurd. Dit is bevestigd door PostNL. PostNL verwijst me nu inderdaad terug naar de verkoper, Everbuying. Daar heb ik gemeld dat het pakket (al enige tijd geleden) terug gestuurd is en ik heb daar kopie van de mailwisseling met PostNL bijgedaan. Daar waar Everbuying in het laatste contact zegt dat ze het oplossen, zwijgt ze nu in alle talen… Advies?

      Dank!
      Roel

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Stefano Says:

        Wat vervelend allemaal. Het is jammer dat je, ga ik er even vanuit dat je met Paypal hebt betaald, geen geschil meer kan openen, dan worden ze ineens wakker als je gaat dreigen om het geschil op te waarderen naar een claim.

        Gewoon nog eens mailen en wat gaan dreigen dat, als hun niet reageren, je overweegt niets meer bij ze te bestellen.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

        • Roel Says:

          EB heeft het pakket opgestuurd, volgens PostNL klopte het afleveradres niet een is het teruggestuurd maar dat kunnen ze niet bevestigen. EB zegt dat ze het pakket niet terug ontvangen heeft. Wie heeft er gelijk?

          Na wat heen en weer gemail heeft EB mij het geld terug gestort en dat vind ik goede service!

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 0 (from 0 votes)

          Beantwoord

  36. ron Says:

    in mijn ogen is everbuying.com of net een onbetrouwbare site !
    ik bestelde er een smartphone met FAST in 5 day’s delevery.
    na 14 dagen had ik hem nog steeds niet, ik mailen
    na 21 dagen had ik hem nog steeds niet , ik weer mailen.
    na 28 dagen kreeg ik een email van everbuying, ze vertrouwde de betaling niet, of ik een copy van mijn ID en een copy van mijn creditcard aan hun wilde opsturen !!
    Ik mastercard gebeld en gevraagd aan hun of het vertrouwd is een copy van je ID en je Mastercard aan hun te sturen, NOOIT doen was hun advies !!
    Al met al is nu de procedure opgestart de betaling terug te krijgen.
    Koop er niets het is gevaarlijk en zeer onbetrouwbaar !
    Ik hoop mijn geld terug te krijgen en zal er zeker nooit meer iets kopen !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  37. john Says:

    Ik heb een vrij dure octacore gsm bij E.B. besteld en omdat ik hem snel nodig had extra geld betaald voor snelle levering, zeg max. 1 week via DHL.
    Het is inmiddels EEN MAAND verder en ik heb nog niets gehad.
    Op emails word niet gereageerd.
    Gelukkig heb ik met paypall betaald en de “geld terug ” procedure is op gestart via mijn creditcard maatschappy.
    Ik hoop dat ik mijn ca 280 euro terug krijg en zal er NOOIT meer wat kopen.
    Waardeloze shit daar, uitkijken beter elders wat bestellen !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Stefano Says:

      In dit soort gevallen zou ik zeker eens een kijkje nemen op Banggood.com.
      Ik, en andere hier, hebben erg goede ervaringen met deze website.

      De naam doet je, mocht je de site nog niet kennen, misschien aan iets anders denken, maar het is in dit geval echt een Chinese website. 🙂

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  38. Dijan Sijahroni Says:

    Hello,

    Everbuying.com is not really buyer oriented. They cancel your order as they want to. If u paid and after long period of waiting , they just said the phone that you ve paid is not in stock, so you want your money back? (after months of waiting, and without earlier notice).
    And when you tried to escalate your complain, they just sent your money back without further notice.
    A client (buyer) is not important for this company, as long as they can save their ass, and try to stil look good to payrol company as paypal.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • r Says:

      My experience is VERY BAD !! I payed for a 300 euro octacore smartphone aditional money for fast 5 days delevery. They NEVER send the product ! I am happy i payed with paypall so i contact paypall to get my money back in the 45 day’s period.
      I NEVER will buy there anything ! Loosers there they not understand how it works in buisiness !

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  39. Ken Says:

    heollang duurt dat verwerken bij everbuying want heb mijn smartphone 25-12-14 besteld en het is nu 30-12-14 ik moest ook een foto van me rijbewijs sturen en alles zo wat bedekt en alleen mijn naam getoond en foto wie kan me helpen mvg ken

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Amby Says:

      Het moet uit China komen, dat kan even duren, zelfs als je het met EMS stuurt. Als je het te lang vindt duren, neem dan contact op met everbuying. Het is geen fantastische webshop, maar het zijn geen scammers.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • zado Says:

        Ik heb mijn bestelling na 40 dagen in ieder geval nooit gehad, gelukkig had ik kopersbescherming via pay- pall en dan kan je de aankoop ongedaan maken binnen 1,5 maand. Ze vroegen mij ook een copy van me rijbewijs en creditcard toe te sturen.
        Het zijn gewoon viespeuken daar, ze verkopen die toegestuurde gegevens gewoon door voor grof geld aan anderen (scammers.) . Vraag anders je bank of creditcard my. om advies, ik heb dat dus gedaan en er werd met nadruk gezegd NOOIT een copy van je rijbewijs en creditcard naar derden sturen , NOOIT DOEN !!! Nee deze Chinese webshop moet je met een grote bocht omheen gaan, Beter naar ALIBABA.COM of EBAY koop daar ook regelmatig en niemand vraagt daar om copy rijbewijs / creditcard en zo hoort het ook !

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

      • trol Says:

        WEL SCAMMERS !! Ze vroegen mij een copy credit card en copy legitimatie te sturen nadat ik na 4 weken nog niets had gekregen via email, me creditcard company Mastercard gebeld die zeiden NOOIT doen alleen scammers vragen je zoiets !!!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  40. Mike Says:

    Beste allemaal,

    ik zie veel positieve reacties waar ik me van afvraag of je niet belazert bent zonder dat je het niet in de gaten hebt gehad. Ik heb zelf een bestelling gedaan 1 item zou voor 30 oktober 2014 worden geleverd. Dat is mij toegezegd, vervolgens kreeg ik een bevestiging dat de item wel geleverd wordt. Ik zei dat wil ik niet, jammer meneer we hebben het al verstuurd. Ik zei, dat een collega had toegezegd het item zou terug betalen. Nou werd mij verteld, weiger het item en dan sturen we het geld terug. Forget it, ik het item geweigerd heb daar ook bewijs van zeggen zei nee hoor u heeft het item wel. Ik ben al weken met ze aan het mailen hierover maar welk bewijs ik ook heb van Post nl zei beweren bij hoog en laag dat ik het ontvangen heb. Terwijl zelfs met hulp van Post nl bewijs heb dat het retour gezonden is, ik het geweigerd heb en dus niet in bezit heb. De andere items die wel waren geleverd werkten niet en liggen dus in de prullenbak en of werkt tijdelijk en gaat snel kapot. Beste mensen een gewaarschuwd mens telt voor twee. DOE GEEN ZAKEN MET EVERBUYING.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • zado Says:

      Mijn ervaring met Everbuying is nog slechter ! Ik bestelde een dure octacore gsm die via DHL binnen 5 dagen geleverd zou worden,Ik heb tot 30 dagen na bestelling diverse malen gemaild met Everbuying zonder dat ik ook maar enig antwoord kreeg. Toen kwam er opeens na ca 35 dagen na bestelling een reactie; ze wilde een copy van mijn ID en CREDITCARD !! Ik heb hierdoor MASTERCARD gebeld en gevraagd of dit normaal is, NOOIT doen vertelde men daar !! Alleen skim bedrijven met slechte bedoelingen vragen zoiets ! Vervolgens heb ik via PayPall mijn kopersbescherming van 1.5 Maand na aankoop hun werk laten doen en de aankoop ongedaan laten maken en mijn geld terug laten storten. De email dat Everbuying een copy van mijn ID en CREDITCARD vroeg heb ik ook naar PAYPALL gestuurd, ook daar vond men het een hele vreemde verdachtte zaak die stonk !
      Ik koop heel vaak op het W.W.W. in China en had deze vraag nog nooit meegemaakt.
      Kijk uit voor dit vreemde gevaarlijke bedrijf .

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  41. Sabrina Horst Says:

    SLECHT bedrijf.

    Ik wacht al een JAAR op een vervangende lader voor de tablet die wij daar hebben gekocht.

    Ze leveren GEEN SERVICE.

    Antwoord op een service/ticket duurt lang. En ze beloven van alles, maar komen niets na.
    Dan moet je nog 2 dollar betalen voordat ze het opsturen.
    Maar zelfs dan heb ik, nu 1 jaar later, nog steeds geen lader.

    Ik heb met andere chinese sites betere ervaringen. Maar everbuying. Nooit weer!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Frans Says:

      Beste Sabrina,

      en toch heb ik met ‘hen’ ook wel eens een goede ervaring gehad : bij een gezamenlijke aankoop van drie LED- zaklampjes ontbrak voor een lantaarn de oplader.
      Kreeg ik na mijn klacht uiteraard de lader, maar ook een zakje met diverse Euro / USB-adapters, alleszins een nuttige compensatie, wat me dan weer tot enige mildheid stemde voor deze verkopers…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • Mike Says:

        LET OP

        Iedereen wordt belazerd door deze verschrikkelijke gasten. Als ze moeilijke mails krijgen dan gaan ze ipv support antwoorden met April. En ze vragen je keer op keer dingen op te zoeken terwijl zij niks voor je opzoeken. Ik krijg geld van ze terug, door hun slechte klantenservice en alles ontkennen wordt het een principe kwestie. Mensen BESTEL NOOIT BIJ DIT K BEDRIJF.
        Een gewaarschuwd mens telt voor 2

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

  42. kees Says:

    everbuying is the worst and slowest chinese webshop i have ever had .
    Do not buy from them unless you want to lose money .bad .bad bad .

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • bordie Says:

      #Roy# lijkt wel spam reclame van everbuying, mijn ervaring is dat ze NOOIT reageren op emails, en dat ze MISSCHIEN ver buiten de paypal kopersbeschermings tijd eens iets gaan opsturen, waardoor je geen enkele mogelijk meer hebt tot ongedaan maken van de koop. Ik heb iedere keer dat ik er wat kocht mijn aankoop ongedaan laten maken en mijn geld terug laten storten omdat ze NIET reageren op email en NOOIT op tijd leveren. De site chinavasion.com daar in tegen reageert wel altijd keurig binnen 12 uur op emails en stuurt ALTIJD hun producten direct op via DHL waardoor binnen 8 dgn. altijd stipt geleverd dus het kan wel !!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

      • bordie Says:

        #roy# is in dienst van Everbuying om de verrotte boel daar een beetje recht te trekken. Mijn ervaring is ook dat Everbuying nooit reageert op emails en nooit op tijd levert. Eenmaal maakte ze het zelfs zo bont dat ze een copy van mijn ID vroegen en een Copy van mijn Creditcard, vuile vieze vage figuren daar, ik heb mijn creditcard maatschappy en PayPall ervan op de hoogte gebracht en die konden ook niets anders zeggen dan dat het oplichters zijn daar !! Je vraagt NOOIT om dat soort zaken, tenzij je creditcard fraude wilt plegen. Ik ben het ook helemaal eens met de stelling dat China Vasion wel keurig emails beantwoord en ook garantie geeft op zijn producten. Ik had er een NEXODUS 6.5 inch gsm gekocht met een storing, teruggestuurd naar China Vasion wat me ca 25 euro verzenkosten kostte, maar ik kreeg keurig binnen 1,5 week een nieuw exemplaar opgestuurd. Helaas zijn ze niet allemaal zo netjes als China Vasion

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

      • Fred Says:

        Hoe doe je dat? Je aankoop ongedaan laten maken? Ik ruik ook onraad!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)

        Beantwoord

        • Trol Says:

          Je moet altijd betalen middels een pay pal account. Kost niets extra. Maar je hebt de mogelijkheid tot 6 weken na aankoop je geld terug te laten storten. Door simpel aan PayPal aan te tonen dat Everbuyjng niet reageert op emails en de levertijd van 10 dagen ( zoals altijd ) overschrijdt. Wacht je langer dan 6 weken kan terugstorten van je betaling niet meer. Dus laat ne niet gek maken als Everbuyjng na 5 weken mailt “het is onderweg”

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 0 (from 0 votes)

          Beantwoord

  43. ben trovato Says:

    Nog een Chinese truuk :
    Je adverteert een prijs in Euro.
    Bij betaling verschijnt een prijs in USD samen met een omrekeningskoers die echter zo gekozen is dat de uiteindelijke prijs zo’n 10% boven de oorspronkelijk geadverteerde ligt.Boerenbedrog !!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  44. Roy Says:

    Nou ik heb al meerdere malen telefoons en andere producten besteld maar ik krijg altijd alles netjes binnen ( binnen 4 weken ). Ook mijn vragen worden zeer snel en netjes beantwoord. Het sparen van EB punten is een leuk extraatje voor extra korting. Ook garantie en service zijn goed. laatst een telefoon besteld en de wifi verbinding was niet perfect, ik heb ze direct gemaild en kreeg 2 opties: 1, Ze sturen een nieuwe op en betaal 6 USD verzendkosten of optie 2: 50% van mijn aankoop terug op mijn account. Ik vind dat echt super service 🙂 en ja het is netjes gestort!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

    • Fred Says:

      Hoi Roy, hoe betaal je en wat is de naam van de incasserende partij? Zie mijn laatste reactie hier.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Beantwoord

  45. Fred Says:

    Zojuist iets besteld bij Everbuying.net. Alles lijkt picobello tot ik bij m’n PayPal account zie dat het bedrag is geïnd door Hassan met e-mail adres customerservice645@gmail.com. Everbuying wordt niet genoemd, alle alarmbellen gaan aan.

    Ik ben niet van gisteren, heb onder andere hier reviews gelezen, kan met mijn account inloggen via Everbuying.net en .com met hetzelfde resultaat en de site ziet er verder volledig uit. Gelukkig ingecalculeerd risico. Iemand ervaring hiermee?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  46. palla Says:

    ik heb ondanks de negatieve reviews het eeop gewaagd en een redmi note 2 besteld…deze is pas verzonden toen ik een paypal geschil heb geopend dus ik ben benieuwd of het nu verzonden pakketje echt een telefoon bevat of dat ze zomaar iets op de post hebben gedaan om mij het geschil te laten sluiten ik wacht het af en sluit het gesxhil nog niet

    ik zou hier niet orderen om eerlijk te zijn duurt veels te lang en communicatie is erg slecht

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  47. ronald Says:

    beste mensen begin niet aan everbuying, er zijn zat wel betrouwbare chinese website’s zoals alieEXPRES of alibaba, daar loop je geen enkel risiko en houden hun zelfs bij of je levering naar wens is gegaan middels dispuut ed.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  48. tet Says:

    beste mensen, ik bestel al jaren bij everbuying met mijn PayPal account
    en heb alleen maar goede ervaringen met deze verkoper. Het is inderdaad
    zo dat het bedrag door Hassan word geint via PayPal maar dat is waar-
    schijnlijk degene die het financiële afhandelt.
    De eventuele refund word ook netjes door deze zelfde persoon terug
    gestort op je PayPal account mocht je de koop willen annuleren of dat een
    presale bestelling je te lang duurt. Het word allemaal keurig afgehandeld.
    Mijn ervaring is alleen maar positief, altijd goed mail contact , snelle
    verzending van de bestelling en goed verpakt !!!!!!!
    Aliexpres is leuk voor de kleine dingetjes onder de 22 euro want anders
    altijd invoerrechten bij deze site

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  49. Michiel Says:

    Heb 1 keer iets besteld,, was vertraag, wel extra betaald voor snelle transport… pas na 2 maanden binnen.

    na 4 maanden defect, dus geen recht meer op refund of wat… alleen fabrieks garantie.. dus terug gestuurd…. dit was in april 2016… ticket hiervan gesloten, zonder feedback….. zelfs na mail verzoek het ticket open te laten. tickets worden zo wie zo na 3 a 4 weken gesloten hoe dan ook lijkt wel… ook geen historie van ouder tickets op de site te vinden….

    Nu dus weer een nieuwe ticket aangemaakt, http://support.everbuying.net/ticket/ticket/ticket-list?key=T16081703573

    want ik hoor maar niets.. dus ik denk weg is pech… garantie en service is 0.. mogelijk zelfs -1 , ik bestel hier in elk geval niets meer.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

  50. Paul Says:

    Niet gebruiken, het is een scam site.

    Waarom?

    1. Ze verkopen heel waarschijnlijk afgekeurde partijen die niet door de kwaliteitscontrole komen.
    Mijn GPS tracker van € 70,- werkte niet bij aankomst.

    2. Na veel gezeur met email en RMA geneuzel het product terug gestuurd. Dit koste weer € 30,-

    3. Nooit mijn geld terug gekregen, ook niet na meermalen aandringen.

    4. Vertraging wordt bewust overal waar mogelijk toegepast, om zo de mogelijkheid tot reclameren bij bv paypal te voorkomen.

    5. Alle refunds gaan in hun eigen punten systeem, nooit in geld. Die punten kun je dan weer voor andere aanschaf gebruiken. Klinkt leuk maar: de producten deugen niet, je geld ben je altijd kwijt, alle refund kosten ook en dat is vaak al meer dan hun producten eigenlijk waard zijn.

    6. Er is bewust een systeem opgezet om de klant te frustreren met een hoop administratief gedoe, om zo refunds te voorkomen. Na het teruglezen van alle emails twijfel ik er nu sterk aan of ze niet automatisch gegenereerd worden.

    Niet doen dus.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Beantwoord

Laat een reactie achter!